Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

 

Τα θέματα της εξέτασης για κάθε ενότητα διαφοροποιούνται ανάλογα με το επίπεδο γλωσσομάθειας των μαθητών στην Αγγλική (Α1, Α2, Β1 και Β2)

Οι εξετάσεις αποσκοπούν στον έλεγχο των εξής ικανοτήτων των μαθητών/τριών (άριστα 20 μονάδες):

A.  Κατανόησης γραπτού λόγου και γλωσσικής επίγνωσης (reading skill) - (άριστα 8 μονάδες)

-Δύο δοκιμασίες κατανόησης γραπτού λόγου, καθεμία από τις οποίες στηρίζεται σε ένα ή περισσότερα αδίδακτα κείμενα .

-Μία δοκιμασία γλωσσικής επίγνωσης με 5 ερωτήματα τύπου «επιλογή» για τον έλεγχο της λεξιλογικής ικανότητας

- Μια δοκιμασία με 5 ερωτήματα τύπου «συμπλήρωση» για τον έλεγχο της γραμματικής ικανότητας

B.  Κατανόησης προφορικού λόγου (listening skill) - (άριστα 4 μονάδες)

Οι μαθητές /τριες καλούνται να ανταποκριθούν σε συνολικά 2 δοκιμασίες, καθεμία από τις οποίες στηρίζεται σε ένα ή περισσότερα αδίδακτα (ηχητικά από συσκευή αναπαραγωγής ήχου, όπως Η/Υ ή CD player ή σε περίπτωση αδυναμίας από την εκπαιδευτικό ) κείμενα.

Γ. Παραγωγής γραπτού λόγου και γραπτής διαμεσολάβησης (writing skill) - (άριστα 8 μονάδες).

Οι εξεταζόμενοι/ες καλούνται να ανταποκριθούν σε συνολικά 2 δοκιμασίες:

1. Συμπλήρωση ή ολοκλήρωση ημιτελούς κειμένου αυθεντικού λόγου (ηλεκτρονικό μήνυμα, μήνυμα σε ηλεκτρονική πλατφόρμα συζήτησης, άρθρο σχολικής εφημερίδας, απάντηση σε αγγελία για συμμετοχή σε οργάνωση ή δράση, επιστολή)

2. σύνταξη σύντομου κειμένου (σημείωμα σε φίλο ή γνωστό, ηλεκτρονικό μήνυμα, καρτ-ποστάλ, πρόσκληση, κ.τ.λ.), ή  δίνουν ή ζητούν απλές πληροφορίες (για εαυτό τους, οικογένεια, φίλους και γνωστούς τους) ή  σύνταξη σύντομου κειμένου, βάσει κειμένου - ερεθίσματος στην ελληνική γλώσσα.

Οι μαθητές πρέπει:

-  να διαβάζουν τις εκφωνήσεις των ασκήσεων που δίνονται και να υποβάλουν τυχόν απορίες  στην εισηγήτρια μόνο στην αρχή  .Δεν δίνεται κανενός είδους βοήθεια που αποτελεί  απάντηση στις  ασκήσεις. 

- κατά τη διάρκεια της ακουστικής δοκιμασίας (listening) να μην διακόπτουν για απορίες ή να κάνουν κάποιο θόρυβο

-  να γράφουν με προσοχή ,κάνοντας σωστή  διαχείριση του χρόνου και να  ελέγξουν το γραπτό προσεκτικά πριν το παραδώσουν.

- Να απαντήσουν όλα τα θέματα στην κόλλα αναφοράς με στυλό που δεν σβήνει. Στην κόλλα πρέπει να γράφουν τον αριθμό της άσκησης και τις απαντήσεις με την αρίθμηση με την οποία  δίνονται  (όχι την εκφώνηση).

 

THINK TEEN 2, UNIT 1 ,UNITY IN DIVERSITY

https://ai.invideo.io/watch/cbSRTnxEU_l